PRIJEVARA S RAČUNIMA: Varalice se pretvaraju da su vaši klijenti | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PRIJEVARA S RAČUNIMA: Varalice se pretvaraju da su vaši klijenti

Proučite informacije o financijskim online prijevarama te kako ih izbjeći i spasiti financije vlastite tvrtke

 Izvor: Shutterstock

Internet je postao vrlo privlačan za kibernetičke kriminalce. Napadači se koriste vrlo profinjenim trikovima i obećanjima kako bi od vas izvukli novac ili vrijedne financijske informacije. Varalice se pretvaraju da su vaši klijenti/dobavljači i navode vas da platite buduće račune na drugi bankovni račun. Kako se to događa?

Tvrtki pristupa netko tko se pretvara da predstavlja dobavljača / davatelja usluga / vjerovnika. Može se koristiti kombinacija pristupa: telefon, pismo, e-pošta itd. Prevaranti traže da se bankovni podaci o plaćanju (odnosno pojedinosti o bankovnom računu primatelja) budućih računa promijene. Novi navedeni račun kontrolira prevarant.

Kako to tvrtka može spriječiti?

Pobrinite se da su zaposlenici obaviješteni i svjesni ove vrste prijevare i upućeni u to kako ih izbjeći.
Uvedite postupak za provjeru legitimiteta zahtjeva za plaćanjem.
Uputiti osoblje odgovorno za plaćanje računa da ih uvijek provjeravaju zbog mogućih nepravilnosti.
Pregledajte informacije objavljene na stranici tvrtke, posebno ugovore i dobavljače. Pobrinite se da vaši zaposlenici paze na ono što dijele o tvrtki na svojim društvenim mrežama.

 Izvor: Shutterstock

Na što treba pripaziti zaposlenik:

Provjerite sve zahtjeve koji se čine da dolaze od vaših vjerovnika, posebno ako zatraže promjenu bankovnih podataka za buduća plaćanja.
Nemojte koristiti detalje kontakta dobivene pismom/faksom/e-poštom koji traže izmjenu. Sigurnije je koristiti one iz prethodne korespondencije.
Odredite osobe koje će biti jedinstvene kontaktne točke za rad s tvrtkama kojima redovito plaćate.
Ograničite informacije koje dijelite o svom poslodavcu na društvenim medijima.
Za isplate iznad određenog praga uspostavite postupak potvrde ispravnosti bankovnog računa i primatelja (npr. sastanak s tvrtkom).
Kada je račun plaćen, pošaljite e-poruku kako biste obavijestili primatelja. Navedite naziv banke i posljednje četiri znamenke računa na koji ste uplatili kao mjeru sigurnosti.

Uvijek se obratite policiji u slučaju pokušaja prijevare, čak i ako niste postali žrtvom.

Najnovije

Mobilnost