Sjećate li se brandova Ericsson, stare Nokije, stare Motorole? | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Sjećate li se brandova Ericsson, stare Nokije, stare Motorole?

Neke stvari zaista traju vječno! Poput legendarnih mobitela

Motorola StarTAC  (5).jpg Izvor: Aliexpress

Sjećate li se Ericssona T28s? Bio je to prvi mobitel na svijetu s litij-polimerskom baterijom. Bio je poseban s tankim dizajnom i zanimljivo dizajniranom antenom. Zasigurno biste i danas voljeli imati takav mobitel, zar ne? Netko je u 1996. ili 1997. godini bio vlasnik Motorole StarTAC. U to vrijeme su mobiteli s razlogom imali nadimak „cigla“, ali ne i ova specijalna preklopna Motorola.

To su samo neki od starih, legendarnih mobitela za kojima mnogi pate – jedni jer su ih imali, a drugi zato što ih nikada nisu imali. Možda su tada bili preskupi. Danas više nije tako. Legendarni mobiteli s tipkama i danas izazivaju uzdahe. Iako nemaju gotovo nikakve funkcionalnosti na kojima bi im se zavidjelo, njihova vrijednost je ljepota.

U oglasnicima se mogu pronaći stari primjerci, ali to su trošni uređaji upitne kvalitete, funkcionalnosti i trajanja. Potrudili smo se i pronašli nekoliko starih mobitela koji izgledaju kao novi. Ako se pitate čemu mogu služiti, odgovor je: kao drugi, backup mobitel. Mnogi imaju i poslovni i privatni broj pa zašto ne biste poslovni broj koristili u pametnom telefonu, a privatni u jednom od starih mobitela. S kojima ćete biti veća faca nego s pametnim telefonom.

Motorola (cca 800 kn)

Motorola StarTAC iz 1996. godine mase 112 grama dolazi u crnom izdanju. Ovo je prilika koja se ne propušta jer se radi o obnovljenom mobitelu koji nije zaključan na bilo koju mobilnu mrežu. Ima bateriju od 500 mAh, što je desetina kapaciteta današnjih telefona. Prikazuje samo dva reda teksta, nema rezoluciju, nema prikaz slika.

Moguće je da ćete si pri dolaznoj SMS poruci postaviti pitanje tko to šalje. Naime, tadašnja je Motorola imala jedan nedostatak: nije se povezivao telefonski imenik s brojem koji bi poslao SMS poruku. Ovo je GSM mobitel što znači da radi samo u 2G mrežama. Sprema 100 telefonskih brojeva te nema ništa što današnji mobiteli imaju. Naravno, ne spaja se niti na Wi-Fi niti na Bluetooth.

Ericsson (cca 500 kn)

Model Ericsson T28s iz 1999. spada među posebne modele jer je imao male dimenzije, poklopac koji se otvarao na prekidač i tako biste se i javili. Istovremeno, nije bilo straha od slučajnih poziva jer je poklopac skrivao tipkovnicu. Mobitel je zaista minijaturan kao i ekran s lijepim zelenim osvjetljenjem. Jasno, čitanje dugačke SMS poruke na ovakvom ekranu nije baš praktično. Kao niti pisanje po tipkovnici na kojoj se svaki znak nalazi uz još nekoliko drugih.

T28s ima masu od samo 83 grama, debljine je 15 mm te prikazuje tri reda znakova, a u svakom redu po 12 znakova. Imao je veći imenik od Motorole – 250 brojeva. Baterija je kapaciteta 500 mAh. Imao je glasovno javljanje na dolazni poziv.

Nokia (cca 700 kn)

Nokia 8110 ili popularna banana iz 1996. godine proslavila se i u nekim filmovima, a u to je vrijeme bila izuzetno skupa. Vjerojatno ju današnji vlasnici najskupljih iPhoneova ne bi mogli platiti bez kredita. Obnovljeno kućište dolazi s kliznom zaštitom tipkovnice. Sve je zakrivljeno i funkcionalno jer će mikrofon biti u ravnini vaših usta kako bi vas sugovornik dobro čuo. Nekada se na takve stvari pazilo.

Jasno, radi samo na 2G, ima masu 114 grama, a ekran prikazuje 6 linija teksta. Sprema 500 imena u imenik, a uz svaki se broj mogu pridružiti po tri broja. Pamti po 10 dolaznih, odlaznih i propuštenih poziva.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost