SVE TO NEĆE BITI SKUPO 10 vrućih potrošačkih trendova za 2030 | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

SVE TO NEĆE BITI SKUPO 10 vrućih potrošačkih trendova za 2030

Dobrodošli u hibridnu budućnost gdje je stvarnost umrežena

Ericsson 10-consumer-trends-infograph.jpg Izvor: Ericsson

Ericsson je objavio nova predviđanja za 2030. godinu. Očekujte hibridni trgovački centar odmah niz cestu od mjesta gdje živite – mjesto gdje su AR naočale, haptička odijela za tijelo i taktilne rukavice dostupni po niskoj cijeni. Mjesto koje se može programirati i prilagoditi gotovo beskonačnom broju aktivnosti.

U takvoj bismo budućnost trebali imati kozmetičke salone koji su programirani za nanošenje šminke koja se prilagođava vašem okruženju; bazeni u kojima možete koristiti oksigenirane VR uređaje za doživljaj nulte gravitacije. Postojat će vlastite tvornice u kojima možete odabrati prilagođene dizajne za bilo koji proizvod.

1. All-now Arena

Mogli biste biti i glumac i gledatelj, ali hoće li vas iskustvo uranjanja uzbuditi ili uplašiti? Gotovo 8 od 10 potrošača predviđa dvorane za događanja u kojima tehnologija teleprisutnosti omogućuje umjetnicima da digitalno nastupaju kao da su tamo osobno.

2. Salon ljepote

Kozmetičke salone koji koriste tehnologiju volumetrijskog modeliranja za digitalno poboljšanje izgleda u trgovačkim centrima očekuje 7 od 10 potrošača.

Ericsson trendovi 2030 (1).jpg Izvor: Ericsson

3. Meta krojač

Brza moda prilagođena samo vama – i vašem avataru. Više od 7 od 10 AR/VR korisnika predviđa krojača u trgovačkom centru koji koristi tkanine koje postaju vodootporne ili osiguravaju ventilaciju.

4. Bazen

Mnogi zamišljaju istraživanje nemogućih svjetova. Dvije trećine potrošača vjeruje da će postojati bazeni u kojima možete koristiti oksigenirane VR slušalice kako biste doživjeli svemir bez gravitacije.

Ericsson trendovi 2030 (2).jpg Izvor: Ericsson

5. Hibridna teretana

Za mnoge su tjelesna snaga i mentalno zdravlje neraskidivo povezani. Sedam od deset potrošača očekuje da će centri za mentalni fitnes imati multisenzorne, osobno prilagođene AR/VR scenografije koje pomažu u poboljšanju mentalnog zdravlja.

6. Printanje prema želji

Popravak i proizvodnja na zahtjev su budućnost. Više od polovice potrošača želi održivo kupovati u tvorničkoj trgovini koja reciklira njihove stare proizvode.

Ericsson trendovi 2030 (3).jpg Izvor: Ericsson

7. Restoran na čvoru svemira

Za mnoge je poželjno virtualno društvo bez ometanja. Polovica potrošača želi posjetiti restorane kako bi virtualno jeli s prijateljima u drugim restoranima, bilo gdje u svijetu.

8. Beskrajna trgovina

Iskušajte sve prije kupnje – barem virtualno. Tri četvrtine potrošača očekuje da će moći projicirati svoj dom unutar trgovine kada isprobavaju nove proizvode.

Ericsson trendovi 2030 (4).jpg Izvor: Ericsson

9. Medicinski multipleks centar

Navikli smo da je sve trenutno. Zašto čekati kada je zdravlje u pitanju? 77 posto potrošača predviđa medicinske centre u trgovačkim centrima s AI skeniranjem zdravlja koje daje gotovo trenutna ažuriranja zdravstvenog statusa.

10. Park prirode+

Za one koji žive u gradovima priroda je ono što im nedostaje. 73 posto potrošača očekuje AR/VR zoološki vrt u trgovačkom centru u kojem može komunicirati s bilo kojom životinjom, čak i s onima koje su izumrle.

Ericsson trendovi 2030 (5).jpg Izvor: Ericsson

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost