Microsoft Teams 400 posto više korišten tijekom pandemije | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Microsoft Teams 400 posto više korišten tijekom pandemije

Autor Krunoslav Ćosić

Stižu nove značajke za još produktivniji rad

 Microsoft Teams.jpg Izvor: Microsoft

Kako bi se modernizirali radni procesi, poboljšao radni učinak te unaprijedile poslovna kultura i komunikacija tvrtke sve više ulažu u digitalne alate za zaposlenike. Microsoft je zabilježio kako je aktivno mjesečno korištenje Teams platforme za suradnju od ožujka 2020. poraslo za 400 posto.

80 posto ukupnog broja zaposlenih u svijetu ili 88 posto zaposlenih kad se gleda ukupan broj zaposlenih u organizacijama, što je dvije milijarde ljudi, su ljudi koji rade na poslovima koji zahtijevaju direktnu komunikaciju s korisnicima.

 Microsoft Work Trend Index (4).jpg Izvor: Microsoft

Microsoftov Work Trend Index izvještaj pokazuje neke ključne uvide koji utječu na gotovo svaki segment radne snage:

• Kultura brige za druge nova je valuta kada je riječ o zaposlenima: 76 posto zaposlenika osjeća se međusobno povezano, iako više od 60 posto ističe da bi njihovoj tvrtki veći prioritet trebale biti kultura i komunikacija s vrha. Dodatno, 51 posto ljudi koji nisu na menadžerskim pozicijama ne osjećaju da ih se cijeni kao zaposlenike.

• Zaposlenici koji su u direktnoj komunikaciji s korisnicima su na prekretnici: uz velike poslovne migracije (Great ReShuffle) zaposlenici kao razloge zbog kojih razmatraju promjenu posla navode bolju plaću i beneficije, bolju ravnotežu između privatnog života i posla te fleksibilnost.

• Visok stupanj optimizma prema tehnologiji: 63 posto zaposlenih na poslovima koji zahtijevaju izravnu komunikaciju s ljudima uzbuđeno je zbog poslovnih mogućnosti koje donosi tehnologija, a tehnologija je treća na listi faktora za koje radnici kažu da bi mogli pomoći smanjiti poslovni stres.

• Postoji prilika da se premosti jaz u tehnologiji i treningu za njeno korištenje: 46 posto zaposlenika u direktnom kontaktu s korisnicima osjeća pritisak da se prilagode novoj tehnologiji ili se boje da će ostati bez posla – no 55 posto kaže da su morali savladati novu tehnologiju „u hodu“, bez formalnog treninga ili vježbe.

 Microsoft Work Trend Index (3).jpg Izvor: Amos Morgan/AMPHOTO 2014

Kroz Microsoft Teams stižu nove značajke

Planirano čekanje u redu za virtualne sastanke sada je dostupno u Teams platformi, čime se na jednom mjestu objedinjuju ažurirane informacije o vremenu čekanja u stvarnom vremenu, propuštenim sastancima i kašnjenju sudionika, s ciljem kreiranja transparentnog iskustva bez stresa i za klijente i za pacijente.

Aplikacija Viva Learning omogućava zaposlenima u direktnoj komunikaciji s korisnicima da nađu, dijele i prate sadržaje za učenje izravno iz Microsoft Teamsa – što svim zaposlenicima tvrtke olakšava da prate obavezne i preporučene treninge.

Microsoft proširuje suradnju sa Zebra Technologies Corp. Dvije tvrtke omogućavaju aplikaciju Teams Walkie Talkie na širokom spektru Zebra mobilnih računala, uključujući dediciranu push-to-talk (PTT) tipku za pristup Teams Walkie Talkie funkcionalnosti na Zebra uređajima. Pored toga, Teams Walkie Talkie digitalni PTT je sada, uz Android, dostupan i na svim iOS mobilnim uređajima.

 Microsoft Work Trend Index (2).jpg Izvor: Microsoft

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI