DVIJE ZANIMLJIVE INFORMACIJE O VIBERU U igri su filtri i crvena boja | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

DVIJE ZANIMLJIVE INFORMACIJE O VIBERU U igri su filtri i crvena boja

Imamo rezultate korištenja Viber Lenses (filtera), a znamo i koji je filtar posebno popularan u Hrvatskoj

Viber_top_lens_PRtop lenses 2 (1).jpg Izvor: Viber

Otkako je u lipnju 2021. godine značajka Viber Lenses pokrenuta u partnerstvu sa Snapchatom Viber sve veći broj korisnika u svijetu iskorištava njezine mogućnosti. Trenutačno je više od 7,3 milijuna korisnika koristilo filtre za slike, videozapise ili GIF-ove, a u aplikaciji je napravljeno više od 50 milijuna snimaka.

Slijedi statistika: tijekom 2021. godine žene su koristile filtre puno više od muškaraca – čak 46% mjesečno aktivnih korisnika Vibera (MAU) i 56% korisnika Lenses su žene. Neznatno je veća i vjerojatnost da će žene više koristiti filtre – 59% žena koje koriste filtre snimit će zapis o tome putem fotografije ili videa, a 30% njih će tu snimku i poslati. S druge strane, 55% muškaraca koji koriste filtre snimit će se putem fotografije i videa, a samo 27% njih će ih i poslati.

Najviše korišteni filtri

Filtar “Cartoon Face” s kojim dobijete velike oči i dug jezik bio je u 2021. najpopularniji. Modni časopisi su ove godine promovirali crvenu boju kose kao najtrendi boju za 2021., a taj se trend prelio i na AR filtere budući da je "Red Head" filtar s kojim korisnik ima dugu, crvenu kosu bio drugi najpopularniji filter na Viberu.

Viber_top_lens_PRtop lenses 2.jpg Izvor: Viber

Na trećem mjestu je filtar "Halloween Elements" s kojim korisnici mogu staviti strašnu masku na lice. „Tiger Lenses“ filtar kreiran je zajedno sa Svjetskim fondom za divlje životinje (WWF) te je bio iznimno popularan.

Korisnici u dobnoj skupini od 30 do 40 godina najviše uživaju u korištenju AR filtara, objavio je Rakuten Viber te se dodaje kako ista skupina čini najveći segment korisnika Viber Lenses (čak 23%), a slijede ih korisnici u dobnoj skupini 40 - 60 (18%).

Viber_top_lens_PRwoman.jpg Izvor: Viber

Korisnici mlađi od 17 godina predstavljali su 13% korisnika Lenses. Početkom školske godine u Hrvatskoj je lansiran filtar koji je postao jedan od omiljenijih – korisnici su skoro 600.000 puta komunicirali s gatarom kako bi vidjeli što će biti njihov budući posao.

Za blagdane Viber nudi posebne filtre - pokrenite ih otvaranjem kamere u bilo kojem chatu i dodirom na ikonu duha te se zabavite s filtrima koji u sebi imaju saonice, jelene i ledene kraljice.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost