POVIJEST PRIJENOSNE GLAZBE Kako i gdje ljudi slušaju glazbu | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

POVIJEST PRIJENOSNE GLAZBE Kako i gdje ljudi slušaju glazbu

Prije 42 godine Sony je predstavio svoj Walkman – prijenosni kasetofon omogućio je da se glazba sluša na bilo kojem mjestu

 Izvor: Vadym Drobot / Alamy / Alamy / Profimedia

Glazba u pokretu je kroz 42 godine doživjela velike promjene – od prvog Sony Walkmana do današnjih malenih TWS slušalica koje se jedva vide u ušima. Prvi Walkman oslobodio je okova sve ljubitelje glazbe koji su svoju omiljenu kolekciju mogli ponijeti sa sobom. Ne samo kod kuće nego i dok se šeću, voze bicikl, voze u tramvaju, sjede na poslu ili čekaju u čekaonici.

Neki su na Sonyjev Walkman gledali kao na „moćan simbol antisocijalne elektroničke budućnosti", a bili su i "zabrinuti za sudbinu čovječanstva".

nostalgic cutout cheap low cost electrical consumerism product products accessory accessories technological advance manufacturing made goods science mechanical historic business industry model design symbol symbolic icon icons entertainment sound indoor inside white background brothers in arms dire straits japan uk;sony walkman personal stereo cassette player;players wm-22 portable pocket mobile compact tape music machine machines japanese consumer electronics device technology 1980's 1980s 80's 80s eighties old fashioned antique vintage classic retro single one 1 interior studio shot object objects nobody still life still-life cut out cut-out;nostalgic cutout cheap low cost electrical consumerism product products accessory accessories technological advance manufacturing made goods science mechanical historic business industry model design symbol symbolic icon icons entertainment sound indoor;NOT_EDITORIAL_ONLY Izvor: shinypix / Alamy / Alamy / Profimedia

40-ak godina kasnije ljudi su navikli slušati glazbu kroz podcastove, streamati glazbu iz baza koje imaju desetke milijuna pjesama. Kao što se nekada smatralo da je slušanje glazbe u pokretu, sa slušalicama u ušima, nedruštveno, opasno i neugodno, tako se i na današnju glazbu gleda na sličan način. Prvenstveno se to odnosi na inovacije poput Appleovih AirPods slušalica, a koje kritičari nisu dobro prihvatili.

Zahvaljujući pametnim telefonima, streaming uslugama i bežičnim slušalicama, glazba je sada prenosivija no ikad prije. Grafikon prikazuje nekoliko prekretnica na putovanju koje je započelo s prvim Walkmanom 1979. godine.

 Izvor: Statista

Kako i gdje ljudi slušaju glazbu? Anketa provedena na 19.000 konzumenata glazbe u 18 zemalja svijeta pokazuje da su potrošači naviknuti glazbu slušati tijekom cijelog dana. Bez obzira jesu li kod kuće, na poslu ili negdje između.

U automobilu tijekom vožnje 66 posto ljudi sluša glazbu. Dok se odmaraju i relaksiraju kod kuće čini to 63 posto njih. Dok putuju na posao ili školu i fakultet glazbu sluša 54 posto ispitanih. Isti postotak to čini dok kuha kod kuće ili čiste.

Za vrijeme rada na poslu glazbu sluša 40 posto, isto toliko i dok učenici i studenti uče, a 36 posto ispitanih za vrijeme posjete teretani ne može bez glazbe. I na koncertima i festivalima se sluša glazba kroz slušalice (36 posto), a 19 posto ispitanih u krevet ne ide bez svoje omiljene glazbe.

music;listen;listening;couple;headphones;earphones;phone;mobile;friends;people;smartphone;ear;happy;enjoying;love;song;teens;flirting;date;dating;girl;sharing;shared;using;earbuds;hearing;man;share;outdoor;lifestyle;facing;looking;each;other;funny;buds;young;city;street;urban;family;woman;laughing;outside;streaming;showing;flirt;falling;inlove;romance;boy;romantic;cell;cellphone;smart;sound;audio;adults;2;fun;teenagers;teenage;front;view;musical;meeting;cellular;walking;downloading;checking Izvor: Antonio Guillen Fernández / Panthermedia / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost