BASF I PORSCHE Razvijaju litij-ionske baterije visokih performansi za električna vozila | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

NOVO ULAGANJE

BASF I PORSCHE Razvijaju litij-ionske baterije visokih performansi za električna vozila

Autor Krunoslav Ćosić
Autor Krunoslav Ćosić

Porsche teži prema cilju CO2-neutralnosti koju žele ostvariti do 2030. godine

Izvor: Porsche

BASF je odabrao Cellforce Group (CFG), joint venture tvrtku nastalu zajedničkim ulaganjem Porschea i Customcells, kao ekskluzivnog partnera za razvoj ćelija za svoju sljedeću generaciju litij-ionskih baterija. BASF i Porsche su tako postali partneri u razvoju litij-ionskih baterija visokih performansi za električna vozila.

Kao dio ove suradnje BASF će pružiti visokoenergetske aktivne materijale s HED NCM katodom kako bi doprinio baterijskim ćelijama visokih performansi za brzo punjenje i veliku gustoću energije. BASF proizvodne pogone za proizvodnju prekursorskih katodnih aktivnih materijala ima u mjestu Harjavalta u Finskoj dok katodne aktivne materijale proizvode u Schwarzheideu u Njemačkoj.

Izvor: Porsche

Cellforce Group sa sjedištem u Tübingenu u Njemačkoj proizvodit će bateriju visokih performansi. Očekuje se da će postrojenje za proizvodnju baterija započeti s radom 2024. godine s početnim kapacitetom od najmanje 100 MWh godišnje, što će omogućiti pokreanje 1000 vozila visokih performansi te moto sport vozila.

Proizvodni otpad iz budućeg postrojenja baterija Cellforce Group bit će recikliran u BASF-ovoj tvornici za recikliranje baterija u Schwarzheideu u Njemačkoj. Litij, nikal, kobalt i mangan bit će reciklirani u hidrometalurškom procesu i ponovno uvedeni u BASF-ov proizvodni postupak za katodne aktivne materijale.

Michael Steiner, Porsche
Michael Steiner, Porsche
Izvor: Porsche

„Kao proizvođač automobila Porsche želi biti CO2 neutralan u svojoj ukupnoj bilanci do 2030. U tom pogledu, ekološki otisak s niskim udjelom CO2, recikliranje i zatvorena petlja sve su više u prvom planu“, kaže Michael Steiner, član izvršnog Odbora za istraživanje i razvoj pri Porsche AG.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost