IAA MOBILITY 2021 Konceptna studija Porsche Mission R | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

IAA MOBILITY 2021 Konceptna studija Porsche Mission R

Objedinjene su najmodernije tehnologije i održivi materijali poput plastike ojačane prirodnim vlaknima, a osnova su lanena vlakna

Porsche Mission R (3) Izvor: Porsche

Porsche Mission R je električni automobil, naglašeno nisko vozilo za natjecanja. Uz progresivan dizajn nosi karakteristične crte sportskih vozila iz Stuttgarta-Zuffenhausen. Dva novorazvijena električna motora u Porscheu Mission R u takozvanom kvalifikacijskom modusu ostvaruju do 800 kW (1.088 KS). Kapacitet baterije od oko 80 kWh te inovativna rekuperacija omogućuju sprintanje bez bilo kakvog gubitka učinka.

 Izvor: Porsche

Mission R s pogonom na sva četiri kotača daje uvid u to kako bi mogla izgledati budućnost natjecanja za osvajanje pehara marke s vozilima na čisto električni pogon. Postiže ubrzanje s mjesta do 100 km/h za manje od 2,5 sekundi, a maksimalna brzina koju postiže veća je od 300 km/h.

Ovaj električni bolid na trkaćoj stazi postiže iste performanse glede vremena jednog kruga kao i aktualni Porsche 911 GT3 Cup temeljen na modelskoj generaciji 992. Koriste se novokonstruirani električni motori i baterijske ćelije opremljeni inovativnim direktnim hlađenjem uljem.

Takozvani derating, tj. popuštanje baterijske snage zbog termičkih uvjeta, u tom slučaja otpada. Na prednjoj osovini radi električni stroj s do 320 kW (435 KS), a na stražnjem dijelu je maksimalno čak 480 kW (653 KS).

Tehnologija punjenja od 900 volti i Porscheovo turbopunjenje omogućuju da se za oko 15 minuta baterija napuni s pet na 80 posto SoC-a (State of Charge / razina napunjenosti). Punjenje može uslijediti s do 340 kW.

Karoserija konceptne studije dužine 4.326 milimetara velikim se dijelom sastoji od plastike ojačane prirodnim vlaknima (NFRP). Osnova za to su lanena vlakna iz poljoprivrede. Ovaj ekološki materijal korišten je i za usnu prednjeg spojlera, difuzor i bočne pragove. U interijeru modela Mission R se NFRP također koristi u značajnoj mjeri, primjerice za unutarnje oplate vrata, stražnji razdjelni zid i sjedište.

 Izvor: Porsche

 Izvor: Porsche

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost