MODULI GORIVNIH ČLANAKA: Mogu se lako integrirati u krov autobusa | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

MODULI GORIVNIH ČLANAKA: Mogu se lako integrirati u krov autobusa

Autor Krunoslav Ćosić

Ugrađivat će se u nove gradske autobuse tvrtke Daimler Buses - Mercedes-Benz eCitaro Range Extender

 Toyota-Daimler.jpg Izvor: Toyota

Toyota će isporučivati svoje module gorivnih članaka (TFCM). Druga generacija modula TFCM2-F-60 proizvodi snagu od 60 kW i može se lako integrirati u krov autobusa, zajedno s baterijom i spremnicima za vodik.

Glavna prednost Toyotine tehnologije gorivnih članaka je da se doseg potpuno električnog autobusa može u gradskom prometu povećati na oko 400 km za solo autobus i do 350 km za zglobne autobuse. Kombinacija baterije i gorivnih članaka za povećanje dometa eliminira potrebu za međupunjenjima tijekom vožnji.

 Toyota gorivni članak (2).jpg Izvor: Toyota

Inženjeri Toyota Motor Europe će podržati cjelokupni dizajn sustava i integraciju modula u autobuse kako bi se osigurala optimalna učinkovitost, snaga i vijek trajanja. Učinkovitost jedinice i u zahtjevnim uvjetima rada rezultira relativno niskom potrošnjom vodika u odnosu na proizvedenu energiju. S integriranim pretvaračem napona TFCM radi u rasponu napona od 450 do 700 V i najučinkovitije na oko 30 kW.

Toyota, u skladu sa svojom vizijom dekarboniziranog društva i inicijativom Beyond Zero, potiče primjenu svoje tehnologije vodikovih gorivnih članaka i dalje od osobnih automobila, uključujući teške kamione, male kamione za dostavu, brodove i autobuse.

Za ostvarivanje cilja Toyota uspostavlja partnerstvo s nekoliko europskih kompanija koje dijele istu viziju mobilnosti. Objedinjavanje svih vrsta primjena vodika oko jedinstvene infrastrukture podržat će razvoj sustava u kojima se mobilnost vodika može i dalje proširiti.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI