POZNATE SU I CIJENE: Ovo je novi Peugeot 308 SW | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

POZNATE SU I CIJENE: Ovo je novi Peugeot 308 SW

Autor Krunoslav Ćosić

Karavan će biti dostupan u tri pogonske verzije, uz napredna tehnološka rješenja

 Peugeot 308 SW (14).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

Peugeot se može pohvaliti s čak 70 posto elektrificiranih modela na europskom tržištu (podatak za 2021. godinu). Što se tiče karoserijske izvedbe, limuzine čine 65 posto, a karavani 35 posto istog tog europskog tržišta, istaknula je Jasmina Pecotić prilikom predstavljanja novog modela.

Na hrvatsko je tržište stigao novi Peugeot 308 SW iz C-segmenta na kojem se odmah ističe novi logotip marke - iza prednjeg logotipa je smješten senzor za sustave za pomoć u vožnji te upotrebljava indij kompatibilan s radarskim valovima). Tu su i već prepoznatljiva dnevna svjetla u obliku kandži dostupna već od prve razine opreme. Izvedba GT dolazi s prednjim matrix LED svjetlima. I na stražnjoj strani su smještena iznimno tanka LED svjetla, u full LED tehnologiji. Poradilo se i na smanjenju emisija CO2 za 2 grama.

 Peugeot 308 SW (4).jpg Izvor: Peugeot

 Peugeot 308 SW (2).jpg Izvor: Peugeot

Automobil sada mjeri 4636 mm (duži je za 6 cm), uz 2732 mm međuosovinskog razmaka, s ravnom podnicom prtljažnik nudi 608 litara dok hibridna izvedba ima nešto manji obujam od 548 litara. Preklopi li se stražnja klupa obujam raste na 1634 odnosno 1574 litre kod hibrida. Prtljažnik se u izvedbi GT otvara i zatvara električno.

U interijeru novi Peugeot 308 SW nudi 3D digitalni panel (samo u paketu GT), novo kolo upravljača ima grijanje, s prekidačima za pristup do najčešće korištenih funkcija u vožnji. U sredini kabine nalazi se 10-inčni ekran osjetljiv na dodir na kojem se prikazuje sučelje Peugeot i-Connect Advanced. Većim brojem funkcija moguće je upravljati glasom, uz izgovor „hej Peugeot“. Zabavu će u vožnji omogućiti zvučnici Focal, poznati već duži niz godina, a po prvi su put predstavljeni u prethodnoj generaciji Peugeota 3008.

 Peugeot 308 SW (13).jpg Izvor: Peugeot

 Peugeot 308 SW (7).jpg Izvor: Peugeot

Peugeot i dalje ističe svoj i-cockpit, u interijer su stigla i USB-C konektora kako bi se vlasnici novijih modela pametnih telefona bez problema mogli spojiti na sučelje, a podržano je i bežično punjenje pametnih telefona. Funkcija zrcaljenja sada je bežična i moguće je povezati dva telefona putem Bluetootha u isto vrijeme.

Motori i cijene

U ponudi će biti benzinski, dizelski i plug-in hibridni pogoni. Benzinci su trocilindarski 1,2-litreni PureTech 110 i PureTech 130 s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem te PureTech 130 s automatskim s 8 stupnjeva (EAT8). Dizelski četverocilindarski 1,5-litreni motor je samo jedan, snage 130 KS, u kombinaciji s ručnim ili EAT8 mjenjačem.

 Peugeot 308 SW (17).jpg Izvor: Peugeot

 Peugeot 308 SW (10).jpg Izvor: Peugeot

Plug-in hybrid kombinira benzinski i električni motor (snage 81 kW), uz bateriju kapaciteta 12,4 kWh, a dolazi u kombinacijama:
Hybrid 180 e-EAT8 (uz termički PureTech 150), autonomija samo na struju do 60 km, 24 g/km CO2
Hybrid 225 e-EAT8 (uz termički PureTech 180) , autonomija samo na struju do 59 km, 27 g/km CO2

Preko wallboxa 32 A (7,4 kW) će se baterija napuniti za sat i 55 minuta, preko pojačane utičnice od 16 A i 3,2 kW za 3 sata i 55 minuta dok se preko standardne kućne utičnice od 10 A (1,8 kW) Peugeot 308 SW puni za 7 sati i 5 minuta.

Putem aplikacije My Peugeot moguće je pratiti status napunjenosti baterije, omogućeno je i daljinsko pokretanje punjenja ili programiranje punjenja u određeno vrijeme, a također se preko aplikacije na pametnom telefonu može uključiti grijanje i hlađenje kabine vozila.

 Peugeot 308 SW (28).jpg Izvor: Peugeot

Od tehnologija koje nudi Peugeot 308 SW ima upozorenje na promet straga, aktivni nadzor mrtvog kuta, stražnju kameru koja pokriva vidno polje do 180 stupnjeva, postoji i pomoć pri parkiranju 360° s četiri kamere. Aktivni tempomat radi s funkcijom stop & go, u vožnji vozilo se samo zadržava unutar vozne trake te prilagođava brzinu u zavoju, ovisno o krivulji zavoja, do 180 km/h.

Kroz poluautomatsku promjenu vozne trake vozaču se predlaže da pretekne vozilo ispred sebe, a zatim se vrati u traku, u rasponu od 70 km/h do 180 km/h.

Izbor boja počinje od besplatne Avatar plave, a u ponudi su bijela, crvena, crna i siva. Početna cijena za paket Active business s benzinskim motorom snage 110 KS je 192.705 kuna, dizelaš sa 130 KS košta od 220.007 kuna (bit će dostupan samo do rujna 2022.) odnosno 237.317 kuna.

Modeli s hibridnim pogonom startaju od 297.296 kuna, a top izvedba Peugeot 308 SW GT PHEV 225 e-EAT8 košta 355.520 kuna.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI