ZIMSKO TESTIRANJE U BLIZINI ARKTIČKOG KRUGA: Test na -30 °C. Hoće li preživjeti? | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PALI GRIJANJE

ZIMSKO TESTIRANJE U BLIZINI ARKTIČKOG KRUGA: Test na -30 °C. Hoće li preživjeti?

Autor Krunoslav Ćosić
Autor Krunoslav Ćosić

Prvi električni model marke Cupra prolazi kroz više od 1000 testova, a jedan od njih je i u blizini Arktičkog kruga prije svog uvođenja na tržište

Izvor: Cupra

Cupra Born testira se na udaljenosti od svega nekoliko kilometara od Arktičkog kruga. Potpuno bijelo prostranstvo, gdje lokalno stanovništvo u svojem vokabularu ima gotovo 200 riječi za opis snijega, uz temperature koje dosežu do 30 Celzijevih stupnjeva ispod ništice i testna staza na 6 četvornih kilometara zaleđenog jezera.

Izvor: Cupra

Inženjeri marke Cupra proveli su dvije godine testirajući vozilo u ovim grubim uvjetima upotrebom revolucionarne tehnologije kako bi se osigurala najviša razina razvoja modela Born. Upravo je u tijelu posljednja testna faza prije uvođenja automobila na tržište; testiraju se granice prvoga potpuno električnog vozila ove marke u najtežim uvjetima.

Testovi izdržljivosti sastoje se od vožnje dionice od 30.000 kilometara u dnevnim i noćnim uvjetima. Cilj je osigurati da Cupra Born isporučuje najbolje performanse u svim mogućim uvjetima. Adaptivna regulacija voznog postroja (DCC) i različite postavke krutosti amortizera testiraju se na testnoj stazi na zaleđenom jezeru.

Prvi električni model marke Cupra prolazi kroz više od 1000 testova, a jedan od njih je i u blizini Arktičkog kruga prije svog uvođenja na tržište
Izvor: Youtube

Unutarnji dio staze glađi je dok je vanjski hrapaviji čime se pojačava učinak klizanja. Tako inženjeri osiguravaju sportski karakter bez ikakva utjecaja na okoliš. Model Born testira se na različite načine, odnosno s različitim svojstvima prianjanja, na stazama koje objedinjuju zaleđene i asfaltirane površine.

Time se želi rekreirati najteže uvjete u kojima se vozilo može zateći. Senzori na sva četiri kotača analiziraju svaku vrstu terena kako bi pronašli ravnotežu kojom se osigurava najstabilnije kočenje.

Ako se pitate funkcionira li grijanje kabine pri -30 °C, iz Cupre odgovaraju da se vozilo odlikuje najvišim stupnjem snage grijanja već od prve sekunde. Reakcija sustava za upravljanje klima-uređajem modela Cupra Born uslijedit će trenutačno.

Inženjeri su se koristili najsuvremenijom tehnologijom, npr. 3D pisačima, kako bi razvili sustav klima-uređaja. Pri tome su se morali suočiti s brojnim izazovima: s jedne su strane morali stvoriti tih sustav, dok je on, s druge strane, morao biti učinkovit kako bi se mogli osigurati najbolji osjećaj komfora te istovremeno najviša razina autonomije.

Svjetska premijera prvog potpuno električnog modela marke Cupra održat će se početkom svibnja.

Cupra Born testira se na udaljenosti od svega nekoliko kilometara od Arktičkog kruga
Izvor: Youtube

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost