PORSCHE KORISTI UMJETNU INTELIGENCIJU Nove AI metode za dizajn pogonskog sustava | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PORSCHE KORISTI UMJETNU INTELIGENCIJU Nove AI metode za dizajn pogonskog sustava

Umjetna inteligencija postaje ključna tehnologija za razvoj motora

Porsche razvoj automobila.jpg Izvor: Porsche

Porsche koristi umjetnu inteligenciju (AI) u razvoju vozila kako bi pogonske sustave učinio još učinkovitijim i održivijim te dodatno optimizirao razvojne procese. AI daje računalima mogućnost analize problema i automatski ih može riješiti. Iz Porschea ističu da je proces sličan ljudskom biću.

Taj se potencijal iskorištava u razvoju pogonskih sklopova, kako u području e-mobilnosti tako i u motoru s unutarnjim izgaranjem kao tradicionalnoj mehaničkoj domeni.

Porsche Taycan Turbo S
Porsche Taycan Turbo S
Izvor: Porsche

Analiza stanja baterije u električnim vozilima

Jedna AI aplikacija iz Porscheove tehnološke podružnice Porsche Engineering utvrđuje ponašanje litij-ionske baterije. Aplikaciju vozači električnih vozila već koriste za predviđanje dosega baterije tijekom vožnje. Algoritam uz AI koristi unutarnji otpor baterije kako bi zaključio njezino starenje.

Uzima u obzir i utjecaje poput temperature i stanja napunjenosti baterije kao i rezultate dugotrajnih i flotnih testova. U vozilu se umjetna inteligencija prilagođava korisničkom profilu vozača tako da predviđanje postaje sve preciznije.

Predviđanje pjenjenja ulja

Plin u motornom ulju, Porsche.jpg Izvor: Porsche

U razvoju tradicionalnih motora s unutarnjim izgaranjem AI rješava problem predviđanja sadržaja plina u motornom ulju. Budući da visoki udio plina dovodi do pjenjenja ulja, a time i do smanjene mazivosti, uljni sustav mora biti projektiran za najmanji mogući sadržaj plina. Međutim, mjerenja se teško mogu provoditi u vozilu s upaljenim motorom.

Novi Porscheov AI proces sada pruža pouzdane prognoze sadržaja plina u motornom ulju. "U tom procesu uspjeli smo zadržati računalni kapacitet potreban za AI algoritam tako niskim da ga možemo lako integrirati u proces razvoja motora", kaže razvojni inženjer Hong Truc Jung koji je odgovoran za AI alate u pogonskom sklopu u Porscheu. Prvi motor za koji je Porsche primijenio novi AI proces bio je bokser motor sa šest cilindara za Porsche Cayman GT4.

Porsche Cayman GT4.jpg Izvor: Porsche

Porsche Engineering Reinforcement Learning (PERL)

PERL metoda je trenutno u fazi praktičnog testiranja u razvoju pogona. Razvio ju je Porsche Engineering, a radi se o fleksibilnoj razvojnoj metodologiji s velikim potencijalom za široku paletu slučajeva korištenja temeljenu na AI metodi dubokog učenja.

PERL nadilazi specifično rješavanje pojedinačnih zadataka jer razumije sustavne odnose i uči donositi strateške odluke. Budući da neuronske mreže AI algoritma mogu varirati nekoliko parametara u isto vrijeme, uključujući u kombinaciji jedni s drugima te predvidjeti rezultirajuće učinke, PERL je idealan za složene zadatke primjene motora i mnoga druga područja razvoja vozila.

Nadalje, PERL metoda može smanjiti vrijeme razvoja uz postizanje boljih rezultata primjene nego što bi to bilo moguće s konvencionalnim metodama. Uz korištenje u razvoju pogona, PERL metoda će se koristiti u drugim područjima kao što su kompletno vozilo, šasija i elektrika/elektronika.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost