ZRAKOPLOV POPUT PTICE Moći će okomito uzletjeti i sletjeti | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ZRAKOPLOV POPUT PTICE Moći će okomito uzletjeti i sletjeti

Električni letač ima noge i stopala poput ptice

Macrobat (3).jpg Izvor: Phractyl / Ferrari / Profimedia

Razvija se zanimljivo dizajniran zrakoplov s kojim će se obavljati letovi. Najinteresantniji detalj zrakoplova svakako je njegov izgled koji podsjeća na pticu. Električni letač pod nazivom Macrobat imat će višeterenske sposobnosti.

Zahvaljujući nogama i stopalima poput ptice Macrobat će moći okomito i uzletjeti i sletjeti. Spojene ptičje noge mogu podizati, spuštati, balansirati i naginjati tijelo aviona.

Macrobat (4).jpg Izvor: Phractyl / Ferrari / Profimedia

Kada je vrijeme za polijetanje Macrobat se podiže do svoje maksimalne visine, naginje se unatrag tako da su veliki podupirači na krilima nagnuti prema gore. Macrobat „puzi“ naprijed dok polijeće pa je sličan VTOL kategoriji zrakoplova (vertical take-off and landing), koji su sposobni uzlijetati i slijetati okomito.

U VTOL kategoriju ne spadaju helikopteri, baloni, zračni brodovi i autožiri tako da je Macrobat pripadnik rijetkih zrakoplova kojih postoji samo nekoliko u svijetu.

Macrobat (1).jpg Izvor: Phractyl / Ferrari / Profimedia

Macrobat je jednosjed s dvostrukim propelerima, polijeće pri malim brzinama, a za sada se ne otkrivaju svi detalji jer se zrakoplov (ili kako god nazvali ovu leteću pticu) tek razvija. U letjelici se može voziti osoba mase do 136 kilograma, maksimalna brzina vožnje je 177 km/h, a doseg s jednim punjenjem baterije do 145 kilometara.

Zgodno je što se upravljati letjelicom može ne samo iz same letjelice nego i na daljinu, poput drona, kako bi dopremio putnike ili teret. Osnove nogu su gusjenice poput onih koje se koriste na tenkovima. To eNVTOL-u Macrobat daje mobilnost, ali ograničava sposobnost vožnje po zemlji.

Macrobat (2).jpg Izvor: Phractyl / Ferrari / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost