15 NAJVEĆIH INOVACIJA Ovo je prvo električno vozilo u luksuznoj klasi | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

15 NAJVEĆIH INOVACIJA Ovo je prvo električno vozilo u luksuznoj klasi

Mercedesova S-klasa oduvijek je inovator, a ono što oni predstave obično tek za 10 godina postane standardna oprema za sve ostale smrtnike u automobilskoj industriji

 Izvor: Mercedes

Prva potpuno električna limuzina iz serije Mercedes-EQ je EQS dužine veće od pet metara (5216 mm odnosno 5265 mm u SAD-u). Sve je počelo s modelom Mercedes EQC, a EQS je također prvi model koji se temelji na modularnoj arhitekturi za luksuzna i poslovna električna vozila. Masa praznog vozila je oko 2,5 tona.

Daimler;Presse;press photo Izvor: Mercedes

Prvi modeli na tržištu bit će EQS 450+ sa stražnjim pogonom i sa snagom od 245 kW (kombinirana NEDC potrošnja električne energije: 19,1-16,0 kWh/100 km; CO2 emisije: 0 g/km) i EQS 580 4MATIC sa snagom od 385 kW (kombinirana NEDC potrošnja električne energije: 20,0-16,9 kWh/100 km; CO2 emisije: 0 g/km), uz pogon na sve kotače. Svi EQS modeli imaju električni pogonski sklop (eATS) na stražnjoj osovini dok inačice s 4MATIC pogonom također imaju eATS i na prednjoj osovini. Slabija inačica do 100 km/h ubrzava za 6,2 sekunde, a jača za samo 4,3 sekunde. Oba su modela ograničena na maksimalnu brzinu do 210 km/h.

Daimler;Presse;press photo Izvor: Mercedes

Mercedes do početka 2030. godine želi da polovina automobila koje prodaje ima električne pogonske sustave – što uključuje potpuno električna vozila i plug-in hibride. Vozila se proizvode na karbonski neutralan način te se, na primjer, koriste materijali koji štede resurse, kao što su podne prostirke od recikliranog prediva.

Mercedes EQS je uz koeficijenta otpora zraka cd od 0,20 najviše aerodinamični serijski proizvedeni automobil na svijetu. To pogotovo dobro djeluje i na doseg s jednim punjenjem. Mercedes je objavio podatak o 770 kilometara dosega za verziju snage 385 kW.

Ugrađena baterija je nove generacije sa značajno višom gustoćom energije, a udio kobalta u katodama je smanjen na deset posto. Veća od dvije baterije ima iskoristivi udio energije od 107,8 kWh. To je oko 26 posto više od modela EQC. Punjenje snagom do 200 kW na brzim punjačicama s istosmjernom strujom znači da ćete bateriju za dodatnih 300 kilometara (WLTP) napuniti za samo 15 minuta.

Daimler;Presse;press photo Izvor: Mercedes

Ovo je i pametni automobil što se tiče punjenja: navigacija s funkcijom Electric Intelligence planira najbržu i najpraktičniju rutu, uključujući zaustavljanja radi punjenja, na osnovi raznih faktora i dinamički reagira na prometne gužve ili, na primjer, promjene u stilu vožnje.

Inteligentno obnavljanje energije optimizirano je sukladno situaciji uz pomoć ECO Assist funkcije i djeluje s predviđanjem, između ostaloga, uzimajući u obzir prometne uvjete ili topografiju. Vozač također može postaviti tri razine rekuperacije i funkciju krstarenja preko poluga iza upravljača. Usporavanje se primjenjuje na detektirana vozila ispred, dok se ne zaustave, na primjer, na semaforu.

Nakon kupnje i početnog konfiguriranja novog automobila određene značajke modela EQS mogu se prilagoditi osobnim željama, poput otključavanja upravljanja stražnjom osovinom s većim kutom upravljanja od deset stupnjeva. Nude se dva posebna programa vožnje za mlade vozače i servisno osoblje, neke manje igre i demonstracijski program The Best or Nothing.

EQS može imati automatska comfort vrata sprijeda i straga. Kada se vozač/ica približi automobilu, prvo se izvuče kvaka vrata. Ako se dodatno približi, vrata vozača se automatski otvore. Koristeći MBUX, vozač je također u mogućnosti otvoriti stražnja vrata, na primjer, kako bi djeca mogla ući u automobil.

EQS ima do 350 senzora koji bilježe udaljenosti, brzine i ubrzanja, uvjete rasvjete, padaline i temperature, zauzeće sjedala kao i treptaj oka vozača/ice ili govor putnika. Informacije se obrađuju putem kontrolne jedinice koja uz pomoć algoritama donosi odluke munjevitom brzinom. Zahvaljujući umjetnoj inteligenciji, novi EQS može proširiti svoje mogućnosti na osnovi novih iskustava jer je izuzetno sposoban učiti. I samostalno voziti u uvjetovanom autonomnom režimu do 60 km/h u slučaju gustog prometa ili u kolonama na prikladnim dionicama autocesta; u početku samo u Njemačkoj.

U unutrašnjosti je MBUX Hyperscreen, koji je već prethodno najavljen – proteže se po cijeloj širini vozila (dužina 1,41 metara), ispred vozača i suvozača, uz tri ekrana, s tim da će 12,3-inčni OLED zaslon biti smješten ispred suvozača za kontrolu zabavnih funkcija. U salonima se EQS očekuju u studenom 2021., a početak prodaje je 15.06.2021. Cijena za sada nije poznata.

Najnovije

Mobilnost