SEDMEROSJED KAO OPCIJA: Električni Mercedes EQB u trećem redu omogućuje sjedenje osobama do 1,65 metara visine | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

SEDMEROSJED KAO OPCIJA: Električni Mercedes EQB u trećem redu omogućuje sjedenje osobama do 1,65 metara visine

U prvom, drugom i trećem redu potpuno električni Mercedes EQB omogućuje smještaj do sedam odraslih osoba

 Izvor: Mercedes

Maksimalni kapacitet prtljažnika od 1710 litara dobiven je zahvaljujući dugom međuosovinskom razmaku modela GLB (2829 milimetara) tako da će putnici sa sobom moći ponijeti veći broj torbi i torbica.

Ipak, spomenutih 1710 litara odnosi se na opciju s pet putnika u vozilu. Sa sedam putnika kapacitet je nešto ispod 500 litara. Nagib naslona sjedala u drugom redu može se serijski podešavati u nekoliko stupnjeva, a ova sjedala se opcijski mogu uzdužno pomicati do 140 milimetara, čime se za 190 litara može dobiti veći prostor prtljažnika.

Daimler;Presse;press photo Izvor: Mercedes

Daimler;Presse;press photo Izvor: Mercedes

Debi će EQB imati na Šangajskom salonu automobila 2021 (21. do 28. travnja 2021.)., proizvodit će se u Pekingu i na kineskom tržištu će se pojaviti kasnije ove godine. Europska inačica također će biti predstavljena u 2021. godini, a na tržištu SAD-a model EQB će se pojaviti u 2022.

Kompaktna klasa postaje sve više električna, dokaz za to je model EQB - bit će to prvo potpuno električno serijski proizvedeno vozilo u mađarskoj tvornici u gradu Kecskemétu. Do sada, s ove proizvodne linije silazili su CLA i CLA Shooting Brake plug-in hibridni modeli. Dakle, EQB proizvodit će se u Kini i u Mađarskoj.

Daimler;Presse;press photo Izvor: Mercedes

U budućnosti u toj tvornici proizvodit će se i A klasa s plug-in hibridnim pogonom – uz njemačku Mercedes-Benzovu tvornicu u gradu Rastatt, gdje se proizvodi model EQA. EQB serija će uključivati nekoliko modela s prednjim pogonom i pogonom na sve kotače, raznih snaga pogona – gdje će neke prelaziti 200 kW – plus baterije s iskoristivim kapacitetom počevši od 66,5 kWh. Također je u planu izvedba s posebno visokim dosegom s jednim punjenjem baterije.

Naravno, najbrže punjenje se postiže na istosmjernim (DC) brzim punjačima. Ovisno o stanju napunjenosti i temperaturi visokonaponske baterije, EQB se može na odgovarajućim punionicama puniti sa snagom do 100 kW. Tada vrijeme punjenja iznosi malo preko 30 minuta od 10 do 80% napunjenosti baterije.

Za AC i DC punjenje, model EQB je u Europi i SAD-u serijski opremljen sa CCS (Combined Charging Systems) priključkom na desnoj strani vozila.

Daimler;Presse;press photo Izvor: Mercedes

Kad se pojavi na cestama, Mercedes-EQB dužine 4684 mm prepoznat ćete po „black panel“ prednjoj maski sa središnjom zvijezdom. Dodatna prepoznatljiva dizajnerska značajka potpuno električnih Mercedes-EQ vozila je kontinuirana svjetlosna traka sprijeda i straga.

Navigacija s električnom inteligencijom znači serijsku navigaciju s električnom inteligencijom koja doprinosi lakom upravljanju modelom EQB u svakodnevnom životu. Ona proračunava najbržu rutu do odredišta, uzimajući u obzir maksimalnu snagu punjenja i trajanje mogućih zaustavljanja radi punjenja.

Uz to, navigacija s električnom inteligencijom osigurava da se, po potrebi, visokonaponska baterija dovede na optimalnu temperaturu punjenja prije planiranog zaustavljanja. Ako se pitate gdje možete puniti ovaj automobil, nakon što se pojavi u prodaji, Mercedes me Charge klijenti mogu puniti svoja vozila na više od 200.000 javnih punionica u cijeloj Europi.

Očekujemo i visoku razinu sigurnosti. Model EQB uključuje inteligentne sustave pomoći vozaču uz kooperativnu podršku za vozača. Active Lane Keeping Assist i Active Brake Assist dio su serijske opreme. U mnogim kritičnim situacijama, ovaj drugi sustav ima mogućnost spriječiti sudar ili smanjiti njegove posljedice uporabom autonomnog kočenja.

Active Brake Assist je također u mogućnosti kočiti u slučaju stacionarnih vozila i pješaka pri tipičnim gradskim brzinama. Unaprijeđene funkcije Driving Assistance paketa, na primjer uključuju funkciju manevra skretanja, funkciju koridora u nuždi, funkciju upozorenja prilikom izlaska koja vozača upozorava na bicikliste ili druga vozila te upozorenje kada se u blizini pješačkom prijelaza detektiraju pješaci.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost