PRODAJA AUTOMOBILA U HRVATSKOJ: Udio električnih automobila je (samo) 1,2 posto | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PRODAJA AUTOMOBILA U HRVATSKOJ: Udio električnih automobila je (samo) 1,2 posto

U cijeloj 2020. godini registrirano je samo 36.084 novih automobila, što je 42,66 posto manje nego u godini prije. I prodaja električnih automobila je u padu

 Izvor: Škoda

U cijeloj 2020. godini registrirano je samo 36.084 novih automobila, što je 42,66 posto manje nego u godini prije. I prodaja električnih automobila je u padu

Udio novoregistriranih električnih automobila u 2020. godini bio je 1,5 posto, a u godini prije samo 0,3 posto. U prva dva ovogodišnja mjeseca ukupno su registrirana 74 vozila na strujni pogon, što u ukupnoj brojci od 6354 automobila čini samo 1,2 posto. Najviše novih „strujića“ isporučila je Škoda (18 komada); slijedi Renault sa 16 vozila, Volkswagen 9 vozila, a prodana je i jedna nova Tesla.

Istovremeno, dizelskim motorima pada udio – u siječnju i veljači ove godine udio je bio 31,3 posto dok je u cijeloj 2020. godini udio bio 34,8 posto. Ali, udio je pao i benzincima te sada čine 51,5 posto (u 2020. godini udio je bio 54,9 posto). Hibridi sada imaju udio od 13,1 posto, čemu jako pridonose blagi hibridi – u cijeloj prošloj godini njihov udio u novoregistriranim automobila u Hrvatskoj, pokazuju podaci Promocije plus, bio je 6,9 posto.

U veljači je najprodavaniji model bio Škoda Octavia (227 komada), slijede Fiat Panda (215), Volkswagen T-Roc (150), Dacia Duster (138) i Hyundai Tucson (126). Na žalost, ne završavaju svi novoregistrirani automobili na hrvatskim prometnicama – jedan dio njih već se sljedeći dan izvozi u druge europske zemlje.

Najnovije

Mobilnost