HRVATSKI IT PROIZVOD Koriste ga vodeći svjetski brandovi u potrošačkoj elektronici | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

HRVATSKI IT PROIZVOD Koriste ga vodeći svjetski brandovi u potrošačkoj elektronici

Kliker je još jedan uspješan izvozni proizvod u hrvatskom IT sektoru

Kliker tim 2021 Izvor: Kliker

Domaće market intelligence rješenje tvrtke Strategio trenutno je dostupno u 17 zemalja Europe, a najnovija lokalna podružnica otvorena je u Švedskoj kako bi se približili skandinavskom tržištu. U obliku web aplikacije koja se ugovara po SaaS modelu, Kliker koriste vodeći svjetski brandovi u potrošačkoj elektronici poput Samsunga, Xiaomija, Acera, Gorenja i Boscha.

Kliker prikuplja javno dostupne podatke s internetskih stranica trgovaca (s njihovih webshopova) i sprema sve te informacije u jedno skladište podataka. Podaci se potom obrađuju i kroz sučelje aplikacije Kliker prikazuju korisnicima kroz napredne analitičke module.

Kliker pokriva 30-ak kategorija proizvoda iz segmenta potrošačke elektronike te malih i velikih kućanskih aparata. To su kategorije na kojima je aplikacija razvijena i gdje je osim tehničkog znanja potrebnog za razvoj aplikacije, uloženo značajno poslovno znanje i iskustvo rada u industriji potrošačke elektronike.

 Izvor: Kliker

U razvoju su nove kategorije robe poput artikala za uređenje doma, sporta i mode. Arhitektura je dizajnirana na način da može podržati skalabilnost u geografskom, ali i u sadržajnom smislu. Kroz idućih nekoliko godina cilj Klikera je razviti platformu za robu široku potrošnje, no preduvjet za to je online prisutnost većine velikih trgovaca, što u Hrvatskoj još uvijek nije slučaj.

„U idućih 18 mjeseci planiramo širenje organizacije u Mađarskoj, Izraelu te Njemačkoj i Švicarskoj“, govori direktor tvrtke i jedan od osnivača Marko Dragić te dodaje: „Naša go-to-market strategija je uspostavljanje lokalnih ureda na svim zrelim tržištima kako bismo osigurali najbolju moguću uslugu za trenutne klijente i stvorili preduvjete za daljnji rast.“

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost