Rastu ulaganja u svjetlovodnu pristupnu infrastrukturu | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Rastu ulaganja u svjetlovodnu pristupnu infrastrukturu

Ukupna ulaganja operatora povećana su za četiri posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine

5G optika Izvor: Shutterstock

Tijekom prvih šest mjeseci 2021. u nepokretnoj mreži zabilježen je značajan porast ulaganja u svjetlovodnu pristupnu infrastrukturu od čak 121 posto u odnosu na isto razdoblje lani, objavio je HAKOM za hrvatsko tržište.

Ukupni prihodi na tržištu elektroničkih komunikacija u prvom su polugodištu ove godine rasli za pet posto. Prema tržišnim pokazateljima zabilježen je i rast prihoda od širokopojasnog pristupa internetu od 10 posto, najma mreže i vodova od sedam posto i usluge naplatne televizije od četiri posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

sparkle,commercial,data,led,telecommunication,space,3d,complex,c Izvor: Shutterstock

Broj novih priključaka putem svjetlovodnih tehnologija je na godišnjoj razini veći za 32 posto. Na kraju drugog tromjesečja 2021. udio broja širokopojasnih priključaka velikih brzina (iznad 30 Mbit/s) iznosio je 49 posto od ukupnog broja priključaka.

Raste i broj širokopojasnih priključaka s brzinama iznad 100 Mbit/s te je u drugom tromjesečju 2021. udio tih priključaka 22 posto u ukupnom broju priključaka.

Ukupni odlazni promet operatora od telefonskih usluga u nepokretnoj mreži u odnosu na drugo tromjesečje 2020. za 12 je posto niži. Utrošene roaming minute stranaca u nacionalnim mrežama ukazuju na dobru turističku sezonu u Republici Hrvatskoj, a broj takvih minuta veći je za 45 posto u drugom tromjesečju 2021. u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost