Sony prodaje jedinicu za mobilne igre tvrtki Scopely | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Sony prodaje jedinicu za mobilne igre tvrtki Scopely

Nakon prodaje japanska će tvrtka zadržati manjinski udio u tvrtki

Scopely Izvor: Rafael Henrique / Zuma Press / Profimedia

Sony Pictures Entertainment (SPE) pristao je prodati svoju mobilnu gaming jedinicu GSN Games američkom developeru Scopely za oko milijardu, objavio je Mobile World Live. Dogovor podliježe standardnim uvjetima zatvaranja, uključujući regulatorna odobrenja.

SPE je u priopćenju objasnio kako će polovica vrijednosti transakcije biti plaćena u gotovini, a ostatak u povlaštenom kapitalu, dajući odnosno ostavljajući Sonyju manjinsko vlasništvo u sektoru i poslovanju za koje očekuje rast.

Izvršni direktor GSN Games Mark Feldman nadzirat će poslovanje nakon preseljenja u Scopely. Oko 400 djelatnika također će se preseliti u američku tvrtku. GSN Games odjel je podružnice SPE Game Show Network koja upravlja portfeljem besplatnih mobilnih i mrežnih igara, uključujući Solitaire TriPeaks i Bingo Bash.

Solitaire TriPeaks Izvor: Shutterstock

Scopely je jedna od najbrže rastućih privatnih tvrtki za mobilne igre današnjice - od 2018. do 2020. godine utrostručila je prihode. 2007. godine GSN se proširio na internetske igre stvarajući i preuzimajući igre za izgradnju svog portfelja. Od tada, GSN igre oživjele su i marke Solitaire i Bingo na internetu i na mobilnim uređajima.

"Bingo Bash" je izvorni bingo brend koji je redefinirao tradicionalnu igru binga. Pokrenut je 2011. godine, a kupljen od GSN Games 2014. godine; iste godine tim GSN Games također je pokrenuo "Solitaire TriPeaks".

Do danas je "Bingo Bash" igralo više od 70 milijuna ljudi s igračima koji su kumulativno proveli više od 60.000 godina u igri. Svaki tjedan igru "Solitaire TriPeaks" igra više od 100 milijuna ljudi.

Bingo Bash Izvor: Shutterstock

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost