POSAO S VIRTUALNOM STVARNOŠĆU Mark Zuckerberg se kladi na veliko | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

POSAO S VIRTUALNOM STVARNOŠĆU Mark Zuckerberg se kladi na veliko

Hoće li VR naočale postati sljedeće veliko tržište za tech proizvođače?

VR naočale (4).jpg Izvor: Darya Komarova / Alamy / Alamy / Profimedia

To je proizvod virtualne stvarnosti koji će navodno transformirati Facebook u Meta(verse). Meta Inc., naziv koji nasljeđuje naziv tvrtke Facebook Inc., započela je svoj pothvat u virtualnu stvarnost 2014. godine kada je kupila proizvođača VR slušalica Oculus.

Predstavljanjem svojih najnovijih slušalica, Oculus Quest 2, tvrtka je uspjela zauzeti sve veći udio tržišta u nastajanju kojim su prethodno dominirali Sony i njegove PlayStation VR naočale.

Oculus Quest 2
Oculus Quest 2
Izvor: Oculus

Prema Counterpoint Researchu, nove su Facebookove (odnosno Meta) naočale pomogle tvrtki da ostvari udio od 75 posto na tržištu XR naočala u prvom tromjesečju 2021., u odnosu na samo 34 posto u prvom tromjesečju 2020. XR se odnosi na extended reality.

U istom periodu (Q1 2021) Sony je imao udio samo 5 posto, u odnosu na 18 posto u prvom kvartalu 2020. godine. DVPR je pao sa 7 na 6 posto (Q1 2020 > Q1 2021) dok su sve ostale tvrtke pale s 41 posto na samo 14 posto u Q1 2021. U 2018. i 2019., Sonyjev tržišni udio je bio oko 40 posto, objavio je Statista.

XR naočale uključuju one koje su usmjerene na virtualnu stvarnost (VR), one koje nude proširenu stvarnost (AR) i one koje kombiniraju virtualnu stvarnost sa stvarnim svijetom, takozvanu mješovitu stvarnost (MR).

VR naočale (1).jpg Izvor: Darya Komarova / Alamy / Alamy / Profimedia

Posao s virtualnom stvarnošću još uvijek je malo tržište, ali na koje se Mark Zuckerberg i njegova tvrtka Meta klade na veliko. Godišnje isporuke XR naočala (ili slušalica) utrostručile su se od prvog tromjesečja 2021., a Oculus Quest 2 su postale najprodavanije XR naočale s 4,6 milijuna isporučenih jedinica.

Još uvijek nije posve jasno kako će funkcionirati Zuckerbergov metaverzum, a zamišljen je da spoji Facebook platforme i virtualnu stvarnost. Može se očekivati da će Oculus oprema i tehnologija igrati glavnu ulogu.

VR naočale (3).jpg Izvor: Ludovic MARIN / AFP / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost