IMAT ĆE POZITIVAN UTJECAJ NA MILIJARDU LJUDI Ulažu u hrvatsku agrotehnološku kompaniju | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

IMAT ĆE POZITIVAN UTJECAJ NA MILIJARDU LJUDI Ulažu u hrvatsku agrotehnološku kompaniju

5,6 milijuna kuna je vrijednost ulaganja za nastavak digitalizacije poljoprivrede

AGRIVI softver.jpg Izvor: Agrivi

Feelsgood ulaže 5,6 milijuna kuna u Agrivi, hrvatsku agrotehnološku kompaniju koja se u prethodnim godinama pozicionirala kao jedan od globalnih lidera u softverskim rješenjima za digitalizaciju poljoprivrede.

Feelsgood time zatvara krug financiranja koji je započet prošle godine kada su u Agrivi investirali South Central Ventures, European Investment Fund, Hrvatska banka za obnovu i razvitak, Fil Rouge Capital i AgriTech Hub.

Kriterij ulaganja je da utjecaj mora biti mjerljiv i usklađen s ostvarivanjem nekih od 17 ciljeva održivog poslovanja UN-a. Feelsgood je prvi hrvatski fond rizičnog kapitala koji upravlja s 30 milijuna eura kapitala namijenjenog kompanijama s društvenim učinkom. Pozitivni utjecaj na društvo, okoliš ili ekonomiju jedan je od osnovnih kriterija za ulaganje.

Agrivi. čiji se društveni utjecaj procjenjuje da direktno i indirektno dolazi do više od 100 milijuna ljudi, danas sa svojim rješenjima za digitalizaciju poljoprivrede posluje primarno na globalnom tržištu.

Agrivi (3).jpg Izvor: Agrivi

Kupci diljem svijeta uz pomoć Agrivi softverskih rješenja optimiziraju vlastitu poljoprivrednu proizvodnju ili proizvodnju njihovih kooperanata u slučaju da se radi o tvrtkama koje za potrebe proizvodnje hrane ili pića otkupljuju proizvode od poljoprivrednika.

Agrivijevi klijenti postižu uštede kroz povećanje prihoda i profitabilnosti, a proizvode zdrave, sigurne i nutritivne proizvode uz primjenu održivih proizvodnih praksi. Vizija tvrtke je promijeniti način na koji se proizvodi hrana i pozitivno utjecati na više od milijardu ljudi.

AGRIVI i Feelsgood.jpg Izvor: Agrivi

Prema FoodTech 500, Agrivi je najbolja svjetska tvrtka za digitalnu i preciznu poljoprivredu i njena rješenja su danas odabrale vodeće globalne kompanije u industriji hrane i pića. Partner su i prvog studija digitalne poljoprivrede u Hrvatskoj koji je pokrenut na Fakultetu agrobiotehničkih znanosti u Osijeku.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost