NAJPRIJE SU RADILI ZA APPLE, A SAD POSTAJU DIO MICROSOFTA: Vrijedi li prepoznavanje govora 20 milijardi dolara? | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

AKVIZICIJA

NAJPRIJE SU RADILI ZA APPLE, A SAD POSTAJU DIO MICROSOFTA: Vrijedi li prepoznavanje govora 20 milijardi dolara?

Autor Krunoslav Ćosić
Autor Krunoslav Ćosić

Softver za prepoznavanje govora izuzetno je vrijedna stvar, pokazuje to upravo potvrđena akvizicija kompanije Nuance Communications

Izvor: Profimedia

Nuance Communications je kompanija koja je razvila softver za koji su svojevremeno bili zainteresirani u Appleu te su za razvoj svoje Siri asistentice u iPhone telefonima iskoristili softver Dragon.

Nije Apple jedina tvrtka koja koristi strojno učenje govora – BMW, Telefonica, Verizon, Deutsche Telekom i Samsung su također korisnici softvera Dragon, koristi se u medicinskom sektoru, a primjenu ima u tvrtkama koje se bave biometrijskom identifikacijom. Unatrag nekoliko godina Samsung razvija digitalnog pomoćnika Bixby, ali za sada je softver poprilično ograničen što se tiče podržanih svjetskih jezika.

face coverings;windows 10;usa;urban;tourists;tourism;technology;tech sector;streetscape;street;richard levine;rblfmr;rbl;public health;promotional;advertising;brand;branding;business;city;cityscape;computer;computers;consumer confidence;consumer economy;consumer prices;consumer sentiment;consumer spending;consumerism;consumers;promotion;economy;covid-19;information technology;logo;mask;masks;microsoft;midtown manhattan;new york;north america;nyc;office;office building;offices;pandemic;pc;people;09.10.2020;356981;B2654_356981;B2654;lrphotos131184;ZB2654_356981_0002;New York during the COVID-19 pandemic;RDP1_20201012;category_code_new Izvor: Profimedia

Čak 19,7 milijardi vrijedna je akvizicija Nuance Communicationsea koju kupuje Microsoft, što je danas i potvrđeno. Sklopljen je konačni sporazum o kupnju tvrtke, a posao je prethodno bio procijenjen na 16 milijardi USD.

Razlog Microsoftove odluke o kupnji je tehnologija konverzacijske umjetne inteligencije; koristit će se u zdravstvenom sektoru te isporučivati ciljanim kupcima, a u pozadini će biti cloud (oblak). Drugim riječima, razlog je daljnji razvoj usluge Microsoft Cloud for Healthcare service koja se koristi za automatsku transkripciju pri komunikaciji liječnika i pacijenta. Transkripcija je postupak zamjene znakova jednoga pismovnog sustava znakovima drugoga pismovnog sustava.

Tehnološki div Microsoft akviziciju namjerava zaključiti do kraja tekuće godine, pri čemu će proći odobrenja regulatora i dioničara tvrtke Nuance Communications, a izvrni direktor Nuance Communicationsa Mark Benjamin trebao bi ostati na istom položaju.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost