BROJITE LI ČAŠE Ova formula pokazuje koliko biste dnevno trebali popiti vode | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

BROJITE LI ČAŠE Ova formula pokazuje koliko biste dnevno trebali popiti vode

Za početak je potrebno znati svoju tjelesnu masu, kako biste znali koliko vode trebate popiti tijekom jednog dana

 Izvor: Profimedia

Stručnjaci smatraju da ste dehidrirali u onom trenutku kad osjetite žeđ. Dakle, trebali biste piti tekućinu redovito, a ne čekati signal iz organizma. Odrasle osobe trebale bi dnevno popiti osam čaša vode, što je 1,5 do 2 litre tekućine. Djeca bi trebala popiti šest čaša vode odnosno oko 1,3 litara vode.

drinking;wearing;holding;cycling;looking at camera;differential focus;childhood;fitness;healthy lifestyle;refresh;February 2007 Release;tree;water bottle;child;10 to 13 years;caucasian ethnicity;male;boy;only one boy;one person;cyclist;spain;andalusia;outdoors;forest;summer;bicycle helmet;mineral water;sunlight;leisure;taking a break;vacation;only male;Cycling;Consuming Food;Drinking;Resting;Taking A Break;Holding;Caucasian Ethnicity;Child;Male;Boys;Cyclist;Childhood;Refreshment;One Person;Southern Europe;Iberian Peninsula;Spain;Andalusia;Looking At Camera;Camera Focus;Selective Focus;Tree;Drink;Cold Drink;Drinking Water;Mineral Water;Bottle;Water Bottle;Sports Clothing;Protective Sportswear;Bicycle Helmet;Symbol;Orthographic Symbol;Numeral;Woodland;Forest;Light;Sunlight;Outdoors;Summer;Leisure;Lifestyles;Healthy Lifestyle;Fitness;Travel;Vacations;Boy;Wearing;Non-Alcoholic Drink Izvor: Profimedia

S obzirom da se tekućina unosi i kroz hranu, u prosjeku na taj način unesemo 20 do 30 posto tekućine. Ipak, potreba za tekućinom ovisi o većem broju faktora: masi, vremenu (temperatura i vlažnost zraka), kretanju, ali i općem zdravlju. Kroz znojenje se gubi šest do deset posto tekućine, a veći tjelesni napor (intenzivni trening) zahtijeva i do dodatne litre tekućine.

Nakon što ste se izvagali, broj kilograma pomnožite s 0,6 te dobiveni broj podijelite s 15. Dakle, ako imate 50 kilograma, trebali biste tijekom jednog dana popiti točno dvije litre vode. Osobe mase 70 kilograma trebale bi popiti 2,8 litara vode, a ako imate 100 kilograma onda tijekom dana popijte 4 litre tekućine.

one person;man;adult;male;music;photography;healthy lifestyle;refreshment;plastic;sweatshirt;drinking water;earphones;public park;day;brown hair;beard;drinking;standing;eyes closed;young;listening;holding;headshot;front view;close-up;color image;focus on foreground;horizontal;park;healthy living;close-ups;color images;adults;men;males;plastics;earphone;sweatshirts;public parks;beards;horizontals;refreshments;tight shot;close shot;foreground in focus;eyes shut;one individual;person;earbuds;drinkable water;potable water;daytime;brown haired;colour image;head shot;close shots;tight shots;colour images;eye shut;eye closed;parks;earbud;sweat-shirts;listen;listens;standing up;holds;hold;from the front;daylight;close up;brownhaired;day-time;sweat-shirt;thirsty;water;bottle;drink;grey;lifestyle;technology;casual;hood;outdoors;photoalto,people Izvor: Profimedia

Stručnjaci preporučuju da se netom prije jela ne piju pića jer ona usporavaju probavu, smanjuju probavne enzime i razrjeđuju želučanu kiselinu. Jedan sat prije konzumacije obroka više se ne bi trebala konzumirati voda.

 Izvor: Krunoslav Ćosić

Ukoliko zaboravljate popiti tekućinu tijekom dana i noći, rješenje je korištenje pametnih satova i pametnih narukvica koje nude podsjetnik na tekućinu – lagano će vam zavibrirati na zapešću ruke, a na ekranu će se pojaviti ikona čaše. Podsjetit će vas i kad je vrijeme za popiti tabletu, pa i za ustati sa stolice.

Izgleda da je vrijeme za šetnju, upozorava nas naša narukvica. Prvo ćemo popiti čašu vode, a zatim se prošetati po hodniku. Zatim se vraćamo natrag za računalo i nastavljamo s tipkanjem. Sljedeća novost koju ćete moći pročitati na Smartlife.hr je o jakni punjenoj helijem.

 Izvor: Krunoslav Ćosić

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Najnovije

Mobilnost